Ateneu Igualadí
  • AGENDA
  • NOTÍCIES
  • Cursos i tallers
  • Altres projectes de l’Ateneu
    • Ateneu cinema
    • Músiques de butxaca
    • Tardes x Pensar
    • Premis Zoom
    • Teatre Municipal Ateneu
    • Treballs de recerca
  • L’Ateneu
    • Sala d’exposicions
    • Història de l’Entitat
    • Junta directiva
    • Seccions i Entitats
    • Documentació
    • Espais
    • Premsa
    • L’Ateneu als mitjans
  • Contacte
    • Fes-te soci!
    • Subscriu-te a l’agenda
    • Espais
    • Premsa
Select Page
ENTITATS
  • Luna mora. Dansa oriental, tribal fusió i yoga

    Contactar:

    Qui som?
    Luna Mora desenvolupa sessions de Ioga, Dansa Oriental i Tribal Fusió, tenint cura del cos, la ment i l’ànima d’una manera integrada. Es du a terme un acompanyament en el camí de redescobrir-se a un mateix, introduint rutines saludables perquè siguin una part essencial del dia a dia millorant la qualitat de vida de les persones.

    Som part de l’Ateneu…
    Des de l’Ateneu s’ofereix un espai de cura personal gràcies a les iniciatives com les de Luna Mora, que afavoreixen l’autocura. El benestar personal també és part dels objectius de la comunitat de la que formem part.

  • Categories

    • Art
    • Cinema
    • Classes
    • Comunicació
    • Concerts
    • Coral
    • Cultura
    • Cursos
    • DebatAteneu
    • Dimarts Disruptius
    • Documentals
    • Educació
    • Escacs
    • Escola
    • Esports
    • Exposicions
    • Gastronomia
    • Música
    • Sin categoría
    • Societat
    • Tallers
    • Teatre
    • Tertúlia

    Etiquetes

    Alidé Sans antropologia social aprenentatge cooperatiu audiovisuals Barnasants Borja Penalba Castanyada Col·legi d’Advocats de Barcelona Comediants de l'Ateneu Igualadí concert confinat Cursos Daniel Lumbreras David Casals-Roma democràcia Dia Mundial de la Ràdio disseny Disseny Igualada Escola escriptura espai públic Feng Shui FineArt Grup CERCA ICIP Imma Vila L'estiuet del senyor Martí Lliga Catalana d'Escacs Manuel Delgado medi ambient Miquel Segura Mireia Vives Músiques de Músiques de Butxaca Parlem i fem Penya Blaugrana Premi Procés projecte Reiki Ràdio Santa Coloma de Queralt tallers tutoria UNESCO Xalest

    Notícies

    • Sant Jordi a l’Ateneu
    • Exposició ‘Primavera’ de l’Associació DCA Anoia
    • El conte de l’Ateneu…
    • TardesxPensar del 2026
    • L’Ateneu Igualadí acollirà la presentació de l’informe “Els Ateneus Som Essencials!” després de quatre anys de reflexió sobre el futur del moviment ateneista
    • FineArt a l’Ateneu. T’agraden les galetes?
    • “Tecnoètica de la música? IA i el govern de les emocions” amb Rafel Jaume i Venys
    • ‘Instants de natura’, l’exposició d’Anna Mª Gispert al febrer
    • ‘Paraules buides, mons estrets’ amb Romina Zuppone
    • “Pensant l’espai social coercitiu: què és una secta?” amb Natán Verdés
      Avis legal i política de privacitat | Contactar
      Xarxes:
    • Vols rebre puntualment la informació de l’Agenda de l’Ateneu al teu correu electrònic?
      [mailpoet_form id=1]
      Horari secretaria: De dilluns a dijous:
      de 9:00h a 13:00h i de 16:00h a 20:00h.

      Divendres:
      de 9:00h a 13:00h i de 16:00h a 18:30h.

      T. 938 030 763
      Adreça: Ateneu Igualadí de la Classe Obrera
      Sant Pau, 9 | 08700 Igualada (Barcelona)
      secretaria@ateneuigualadi.org
      Amb el suport:


    • Amb la col·laboració:





    La millora de l’equipament Planta baixa Pavelló Germans Garcia Fossas, ha estat possible gràcies a la subvenció per a la restauració, conservació i millora d'equipaments culturals d’associacions i fundacions de l’àmbit de la cultura popular i tradicional (CLT062).
    Part dels fons que financien les actuacions subvencionades provenen de cabals que atorga la Junta d’Herències de la Generalitat de Catalunya.