Ateneu Igualadí
  • AGENDA
  • NOTÍCIES
  • Cursos i tallers
  • BLOG
  • Altres webs de l’Ateneu
    • Ateneu cinema
    • Músiques de butxaca
    • Premis Zoom
    • Teatre Municipal Ateneu
    • Treballs de recerca
  • L’Ateneu
    • Sala d’exposicions
    • Història de l’Entitat
    • Junta directiva
    • Seccions i Entitats
    • Documentació
    • Espais
    • Premsa
  • Contacte
    • Fes-te soci!
    • Subscriu-te a l’agenda
    • Espais
    • Premsa
Select Page
NOTÍCIES

Viver de Músiques: el nou projecte de música jove

  • L’Ateneu Igualadí segueix la seva trajectòria al voltant de la cultura musical de proximitat que ja fa uns anys va iniciar amb el consolidat Músiques de Butxaca, i proposa un nou projecte: el Viver de Músiques.

  • 29 agost, 2024

    Es tracta d’una proposta musical per a grups joves que s’inicien en el món professional i que, des de l’Ateneu, conjuntament amb l’Ajuntament d’Igualada i la Kaserna, se’ls vol ajudar a tenir visibilitat en el panorama artístic.

    Els concerts es faran el segon dijous de cada mes i estan encarats a un públic jove, curiós o amant de la música. El cicle començarà el dia 12 de setembre a les 21h amb el grup Lluna plena (6€ entrada), que presentarà el seu primer disc ‘Saudade’. Un disc que vol acostar al públic l’alegria i la nostàlgia que genera un estiu inoblidable al ritme de la millor música pop. El format reproduirà el millor del Músiques, el grup i el públic dalt l’escenari del Teatre Municipal de l’Ateneu.

    Una feliç coincidència va fer que es coneguessin el Pol Sánchez i el Toni Palmés. La seva afinitat en els gustos musicals i una visió semblant de la vida va fer que es plantegessin fer un concert algun dia. Aquesta idea vaga, un desig de bon rotllo, es va convertir en una realitat quan el pare de Pol (músic professional), els va aconseguir un bolo en un concert benèfic relacionat amb La Marató de TV3 de l’any 2018. Van començar a assajar, a construir un repertori basat en el món musical que compartien i a batejar la seva presència a l’escenari amb el nom de Lluna Plena.

    La resposta del públic va ser molt bona i en baixar de l’escenari el grup d’amics es va convertir oficialment en un grup musical i van decidir que allò era el que volien fer. Volien fer música i formar un grup propi que toqués cançons que ells mateixos compondrien. Actualment, ja porten a l’esquena més de 6 anys d’anar pujant als escenaris i no han parat de compondre temes.

    Us hi esperem!

    Categories

    • Art
    • Cinema
    • Classes
    • Comunicació
    • Concerts
    • Coral
    • Cultura
    • Cursos
    • DebatAteneu
    • Dimarts Disruptius
    • Documentals
    • Educació
    • Escacs
    • Escola
    • Espai Malla
    • Espais
    • Esports
    • Exposicions
    • Gastronomia
    • Música
    • Sin categoría
    • Societat
    • Tallers
    • Teatre
    • Tecnologia
    • Tertúlia
    • UNESCO

    Etiquetes

    Alidé Sans antropologia social audiovisuals Barnasants Borja Penalba Castanyada Col·legi d’Advocats de Barcelona concert confinat Daniel Lumbreras democràcia Dia Mundial de la Ràdio disseny dissenyIgualada Disseny Igualada Escola espai públic Feng Shui FineArt Grup CERCA ICIP Igualada City Imma Vila joc de taula Lliga Catalana d'Escacs Makeathon Manuel Delgado medi ambient Miquel Segura Mireia Vives Músiques de Músiques de Butxaca neuromuscular Parlem i fem Penya Blaugrana Premi Procés Reiki Riu Anoia Ràdio Santa Coloma de Queralt Sant Julià de Lòria Secció Esportiva Ateneu Igualadí tallers UNESCO Xalest

    Notícies

    • ‘Entre colors i llums’ de Teresa Jorba
    • Vols participar al concurs d’Ateneus a 3Cat?
    • Vine al teatre amb SICALÍPTIQUES!!
    • Acaba el curs del TardesxPensar amb Joan González Guardiola
    • L’Ateneu recupera l’Acústic
    • Micro obert! La proposta artística de maig i juny
    • Nova expo amb Jordipopart
    • Ja tenim aquí la 5ª edició del Repair Cafè Igd
    • Marxem d’X
    • La filosofia de Laura Llevadot ens parla de patriarcat
      Avis legal i política de privacitat | Contactar
      Xarxes:
    • Vols rebre puntualment la informació de l’Agenda de l’Ateneu al teu correu electrònic?

      Comprova la safata d'entrada o la carpeta de correu no desitjat de la teva bústia per confirmar la teva subscripció.

      Horari secretaria: De dilluns a dijous:
      de 9:00h a 13:00h i de 16:00h a 20:00h.

      Divendres:
      de 9:00h a 13:00h i de 16:00h a 18:30h.

      T. 938 030 763
      Adreça: Ateneu Igualadí de la Classe Obrera
      Sant Pau, 9 | 08700 Igualada (Barcelona)
      secretaria@ateneuigualadi.org
      Amb el suport:


    • Amb la col·laboració:





    La millora de l’equipament Planta baixa Pavelló Germans Garcia Fossas, ha estat possible gràcies a la subvenció per a la restauració, conservació i millora d'equipaments culturals d’associacions i fundacions de l’àmbit de la cultura popular i tradicional (CLT062).
    Part dels fons que financien les actuacions subvencionades provenen de cabals que atorga la Junta d’Herències de la Generalitat de Catalunya.