Ateneu Igualadí
  • AGENDA
  • NOTÍCIES
  • Cursos i tallers
  • BLOC
  • Altres webs de l’Ateneu
    • Escola
    • Dimarts Disruptius
    • Dimarts de diàleg
    • Treballs de recerca
    • Ateneu cinema
    • Músiques de butxaca
    • Teatre Municipal Ateneu
    • Zoom festival
  • L’Ateneu
    • Història de l’Entitat
    • Junta directiva
    • Seccions i Entitats
    • Arxiu històric de l’Entitat
    • ASSOCIA’T
    • Documentació
    • Espais
    • Premsa
  • Contacte
Select Page
NOTÍCIES

Debat Constituent a les entitats de l'Anoia

  • Aquest passat dimarts, 4 de juny, es va dur a terme a l’Ateneu Igualadí la presentació del Debat Constituent a les entitats de L’Anoia. Amb la presència del President del Consell Assessor, Lluís Llach, i de la vocal del Consell, Gabriela Serra, es van exposar les bases a les entitats de la nostra comarca.

  • 4 Juny, 2019

    El Consell Assessor per l’Impuls del  Fòrum Cívic i Social pel Debat Constituent es posa en marxa amb l’objectiu d’impulsar l’auto organització d’un procés de debat participatiu, plural i transversal en què la societat civil i la ciutadania defineixin unes bases constituents útils per al futur polític de Catalunya.
    Com a primera fase es presenta el projecte a cadascuna de les comarques de Catalunya fent reunions amb les entitats de cada territori. L’objectiu és explicar en què consisteix i com es desenvoluparà el Debat Constituent i proposar la creació de l’Entesa Territorial pel Debat Constituent de L’Anoia, a través de debats ciutadans i un Fòrum cívic i social. Entre d’altres coses s’ha exposat com seran les futures taules en diferents punts del territori, a través d’una tasca descentralitzada i promoguda des de la societat civil, que finalitzarà amb el document que vol recollir el “model de país” que es vol assolir. Aquesta pauta seria la base per a una futura constitució catalana.
    Com és habitual Lluís Llach va signar el nostre llibre de visites de l’Ateneu amb una dedicatòria molt propera.

    Per a més informació sobre el Fòrum cívic i social podeu consultar el web de Presidència de la Generalitat de Catalunya.

    Categories

    • Art
    • Cinema
    • Classes
    • Comunicació
    • Cultura
    • DebatAteneu
    • Dimarts Disruptius
    • Documentals
    • Educació
    • Escacs
    • Escola
    • Esports
    • Exposicions
    • Gastronomia
    • Música
    • Sin categoría
    • Societat
    • Tallers
    • Teatre
    • Tertúlia

    Etiquetes

    Alidé Sans Amnistia internacional Anoia aprenentatge cooperatiu art campionat casa Comediants de l'Ateneu Igualadí Cursos Daniel Lumbreras David Casals-Roma debat alcaldables dones amb empenta eleccions municipals 2019 escola verda escriptura Feng Shui futbol guió cinematogràfic gènere Igualada Imma Vila L'estiuet del senyor Martí lesbofòbia Lliga Catalana d'Escacs maternitat medi ambient Mireia Vives Músiques de Butxaca neuromuscular Parlem i fem paternitat Penya Blaugrana poesia projecte reforç refugiats Reiki Secció Esportiva Ateneu Igualadí tallers Tapilluns telèfon torneig Nicolau Casaus tutoria whatsapp òpera

    Notícies

    • ‘Ateneus, llavor de Llibertat’ es projecta dins el ZOOM Festival
    • La disrupció arriba a l’Ateneu Igualadí
    • L’Ateneu Igualadí present al documental ‘Ateneus: llavor de llibertat’
    • L’Ateneu participa de la programació de Sant Joan
    • Debat Constituent a les entitats de l’Anoia
    • Fes la teva pregunta al debat d’alcaldables 2019
    • Debat Alcaldables 2019
    • Som l’Ateneu de les persones
    • Segueix-nos… si pots! Tenim nou bloc
    • Dones amb TOTS els drets
      Avis legal i política de privacitat | Contactar
      Xarxes:
    • Horari secretaria: De dilluns a divendres
      de 9:00h a 13:00h i de 16:00h a 20:00h.

      T. 938 030 763
      Adreça: Ateneu Igualadí de la Classe Obrera
      Sant Pau, 9 | 08700 Igualada (Barcelona)
      Amb el suport:

    • Amb la col·laboració: