Ateneu Igualadí
  • AGENDA
  • NOTÍCIES
  • Cursos i tallers
  • BLOG
  • Altres webs de l’Ateneu
    • Escola
    • Dimarts Disruptius
    • Dimarts de diàleg
    • Treballs de recerca
    • Ateneu cinema
    • Músiques de butxaca
    • Teatre Municipal Ateneu
    • Zoom festival
  • L’Ateneu
    • Sala d’exposicions
    • Història de l’Entitat
    • Junta directiva
    • Seccions i Entitats
    • Arxiu històric de l’Entitat
    • ASSOCIA’T
    • Documentació
    • Espais
    • Premsa
    • Subscriu-te
  • Contacte
    • ASSOCIA’T
    • Subscriu-te
    • Espais
    • Premsa
Select Page
NOTÍCIES

La segona sala de l'Ateneu Cinema ja és una realitat

  • El divendres 4 de juny de 2021 l’Ateneu Igualadí junt amb l’Ajuntament d’Igualada, ha fet un nou pas endavant per a oferir un espai de cinema a la ciutat i l’entorn comarcal.

  • 4 juny, 2021

    En l’Assemblea General de l’Ateneu Igualadí del passat 8 de juny de 2021 es va aprovar la signatura del conveni entre l’Ajuntament d’Igualada i l’Ateneu Igualadí que possibilitarà a la ciutat tenir una sala més de projeccions per tal de tenir una major oferta cinematogràfica. Després de l’èxit amb la primera sala, amb un cinema comercial d’estrena, així com amb projeccions del CineClub Igualada, del Cicle Gaudí i de la iniciativa de matinals familiars amb Pack Màgic, es van fent passos per avançar en aquest projecte.

    Veient que anar al cinema segueix essent una de les principals opcions de lleure de la gent de la comarca, l’Ateneu s’ha vist motivat per iniciar una segona sala per ampliar i diversificar l’oferta. La sala actual té una capacitat de 130 persones, mentre que la nova sala en té per a 47 persones.

    Mireia Claret, la presidenta de l’Entitat, declara:

    “Quan hi ha estrenes a la sala gran no tenen cabuda altres projeccions i, per això, ara podrem oferir el doble d’hores de projecció i podrem donar cabuda a un tipus de cinema que no és tan comercial”. “Mentre a tot arreu tanquen sales de cinema a Igualada som una ‘rara avis’ i n’obrim”.

    En definitiva es tracta d’un projecte que va creixent, que des de fa uns anys ha representat un gran esforç i treball, però que va donant el seu fruit i esperem que ofereixi noves possibilitats a tots els habitants de la comarca.

    Categories

    • Art
    • Cinema
    • Classes
    • Comunicació
    • Concerts
    • Coral
    • Cultura
    • Cursos
    • DebatAteneu
    • Dimarts Disruptius
    • Documentals
    • Educació
    • Escacs
    • Escola
    • Espai Malla
    • Espais
    • Esports
    • Exposicions
    • Gastronomia
    • Música
    • Sin categoría
    • Societat
    • Tallers
    • Teatre
    • Tecnologia
    • Tertúlia
    • UNESCO

    Etiquetes

    Alidé Sans antropologia social audiovisuals Barnasants Borja Penalba Castanyada Col·legi d’Advocats de Barcelona concert confinat Daniel Lumbreras democràcia Dia Mundial de la Ràdio disseny dissenyIgualada Disseny Igualada Escola espai públic Feng Shui FineArt Grup CERCA ICIP Igualada City Imma Vila joc de taula Lliga Catalana d'Escacs Makeathon Manuel Delgado medi ambient Miquel Segura Mireia Vives Músiques de Músiques de Butxaca neuromuscular Parlem i fem Penya Blaugrana Premi Procés Reiki Riu Anoia Ràdio Santa Coloma de Queralt Sant Julià de Lòria Secció Esportiva Ateneu Igualadí tallers UNESCO Xalest

    Notícies

    • Debats amb Veu: Igualada conversa amb i sobre la societat
    • Iniciem el 2023 amb un Músiques de Butxaca renovat!
    • L’Ateneu al descobert al Canal Taronja
    • Nova exposició d’Elisabet Soler ‘Us porto el mar’
    • ‘Natura plaent’, la nova exposició amb Anna Carretero
    • Ai va, ai va… Torna La Corte a l’Ateneu Igualadí
    • Nova exposició ‘Pintures del món oníric (1998-1999)’
    • El Zoom Festival atorga els Premis d’Honor als comunicadors Antoni Bassas i Olga Viza
    • ‘Once Upon a Time’ in Músiques de Butxaca: Roser Monforte Trio
    • L’Ateneu acull la IV Trobada de Sales del Cicle Gaudí
      Avis legal i política de privacitat | Contactar
      Xarxes:
    • Vols rebre puntualment la informació de l’Agenda de l’Ateneu al teu correu electrònic?

      Comprova la safata d'entrada o la carpeta de correu no desitjat de la teva bústia per confirmar la teva subscripció.

      Horari secretaria: De dilluns a divendres
      de 9:00h a 13:00h i de 16:00h a 20:00h.

      T. 938 030 763
      Adreça: Ateneu Igualadí de la Classe Obrera
      Sant Pau, 9 | 08700 Igualada (Barcelona)
      Amb el suport:


    • Amb la col·laboració: